reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Antónia Tokárová

Antónia Tokárová

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myslím si, teda som...na blogu. Zoznam autorových rubrík:  Môj denníčekSpoločnosť a aktuálneÚvahySpoza dveríPríhody na zamyslenieSvet filmuJazykové okienkoFikciaNezaradené

reklama

Spoza dverí

Umelec alebo blázon?

Antónia Tokárová

Umelec alebo blázon?

Občas si pripadám, že som sa mala narodiť o pätnásť rokov skôr- ach, tie šesťdesiate roky...Vyčesané drdoly, falošné mihalnice a všetko, čo k tej dobe patrí. Videla som ho! Nie, nie je to žiaden muž, ale jeden z tých skvelých českých filmov rokov šesťdesiatych, na ktoré človek nezabúda.

  • 21. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 161x
  • 3
Zákony hada plazivé....

Antónia Tokárová

Zákony hada plazivé....

Zákony hada plazivé, Keď to treba, Niekto sa aj plaziť vieee... Spieva Peter Nagy vo svojej známej pesničke.

  • 14. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 419x
Prízrak smrti v božom stánku

Antónia Tokárová

Prízrak smrti v božom stánku

Po dlhom čase som sa vybrala do kostola. Bol studený augustový deň, čo veští predzvesť ešte studenšej jesene. Z múrov chrámu sálal suchý chlad, keď prišiel kňaz a započal omšu.

  • 1. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
Michal Hvorecký- Plyš

Antónia Tokárová

Michal Hvorecký- Plyš

Dostala sa mi do rúk kniha Michala Hvoreckého- Plyš. Dala som si tú námahu, aby som ju prečítala celú napriek podstatným výhradám. Reku, najprv prečítam, potom budem hodnotiť.

  • 24. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Peňazichtiví muži

Antónia Tokárová

Peňazichtiví muži

"Ahoj, nepoznáš niekoho, kto má doma nepotrebný nábytok?" Napísal mi kamarát-známy e-mailom."Kúpil som si jednoizbový byt a teraz si ho chcem zariadiť."

  • 2. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
reklama
SkryťZatvoriť reklamu