reklama

EU Program Comenius a mesto Canterbury

Tento článok bude o ďalšom vzdelávaní pedagogických pracovníkov, učiteľov anglického jazyka na školách a vynikajúcej možnosti doplniť si svoje skills prostredníctvom niekoľkodňového seminára v starobylom anglickom mestečku Canterbury, provincia Kent.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Rada by som poskytla spatnu vazbu ohladom mojho studijneho pobytu v Canterbury, v Anglicku.

Môj kurz bol financovany v ramci programu EU Comenius z prostriedkov Europskej unie v trvani 1 týžden uprostred oktobra 2012, so zameraním na výuku na stredných školách- Methodology and teaching of secondary students. Seminár bol organizovaný školou Pilgrim´s Teacher Training v Canterbury prostrednictvom grantu EU organizacie SAAIC na Svoradovej ulici v Bratislave a za pomoci skoly Harmony v Trnave. Vsetky zucastnene strany mali velmi korektny a ustretovy pristup a to zo slovenskej strany, ako aj anglickej strany.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Co sa tyka organizacneho zabezpecenia, ako aj vyuka, lektori, po kurzový rozširujúci program zameraný na dialógy, hry, scénky bol velmi dobrý a kvalitný. Na kurze som sa ako zacinajuci pedagog dozvedela vela nových techník vyučovania a mne osobne to velmi obohatilo moj obzor, kedźe to boli cvicenia a metody s minimálnym využitím doplnkových materiálov a prostriedkov, a napriek tomu boli veľmi kreatívne.

Po stranke personalnej, v mojej skupine bolo 9 ucitelov z toho traja zo Slovenska, 1 Holandska a 4 z Polska. Vymena nasich skusenosti s ostatnymi ucastnikmi, ako aj lektormi bola tiež hodnotným prínosom. Prvy a posledny den som vyuzila na navstevu pamiatok Londyna, ako aj historického mestečka Canterbury.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pri odchode z Anglicka som bola observerom jednej demostracie v Londýne, co povazujem za unikátny zážitok. Som velmi rada,že som sa zucastnila tohto kurzu.

Ak budem mat moznost, rada ju využijem aj nabudúce.

Vdaka

Antonia Tokarova, Kosice

Slovensko

Pozn. autora článku:

Za obsah tohto článku zodpovedá výlučne autor a Európska komisia ani Národná agentúra nenesú zodpovednosť za použitie týchto informácií.

Antónia Tokárová

Antónia Tokárová

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myslím si, teda som...na blogu. Zoznam autorových rubrík:  Môj denníčekSpoločnosť a aktuálneÚvahySpoza dveríPríhody na zamyslenieSvet filmuJazykové okienkoFikciaNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu